kapat
   
31 Aralık 2006 Pazar
 
SABAH Gazetesi
 
Servislerimiz
Bizimcity
Sizinkiler
emedya.sabah.com.tr
Google
Google Arama
 
Hayri Çulhacı
Hatırlanma oranımız % 70 oldu ikinci reklam bugün gösterimde
Film bilgisayar oyunu oluyor

Hatırlanma oranımız % 70 oldu ikinci reklam bugün gösterimde

Akbank, 2006'da büyük ilgi toplayan ve hatırlanma oranını yüzde 70'e çıkaran "Türkiye'nin Yenilikçi Gücü" reklam filminin ikincisini bugün yayınlamaya başlıyor.

Akbank, müziği, figürleri ve içeriğiyle büyük beğeni toplayan "Türkiye'nin yenilikçi gücü" sloganlı reklamlarının ikincisini hazırladı. Yorum Publicis tarafından hazırlanan ve Romanya'da çekimleri gerçekleştirilen Akbank İmaj Kampanyası paralelindeki ikinci reklam filmi bu akşam yayınlanacak. Yeni reklam filmi ile ilgili bilgi veren Akbank Genel Müdür Yardımcısı Hayri Çulhacı, reklam hatırlanma oranlarıyla ilgili çarpıcı sonuçlar elde ettiklerine dikkat çekerek, "Bugüne kadar yapılan reklam araştırmalarında sektörel olarak banka reklamları neredeyse hiç hatırlanmıyordu. Hatırlanma oranları yüzde 10'ları zor bulurken, Yenilikçi Güç kampanyası ile Akbank reklamlarının hatırlanma oranları yüzde 70'e geldi. Bu gerçekten önemli bir oran" diye konuştu.

200 DANSÇI ROL ALDI
200 Romen dansçının rol aldığı reklam filminde, dansçıların yaptığı ve her biri ayrı mesaj taşıyan şekiller, ilk reklam filmindeki gibi kendi içinde küçük hikayeler anlatıyor. Kareografisini, Atina Olimpiyatları'nın açılışını hazırlayan Penny Jones veyardımcılarının yaptığı reklam filminin prodüksiyon şirketi, Dinamo İstanbul oldu. Filmin yönetmeliğini ise, kareografiden sorumlu ekiple birlikte pek çok projeye imza atan Güney Afrikalı Bart Fouche üstlendi. Çekimleri Romanya'da gerçekleşen ve provaları 4 gün süren filmin çekimleri günde tamamlandı. 150 kişilik dans ekibiyle gerçekleşen ilk reklam filmindeki deneyimlerin katkısıyla, kadrosu daha da büyüyen ve 200 dansçının rol aldığı ikinci reklam filminde, dansçılar buluttan yağmura, yağmur damlasından denize karışıyor, denizden irili ufaklı balık olarak sıçrıyor. Bir tırtıl olabilen dansçılar, yeni açan bir çiçeğe doğru ilerleyip tırmanırken, kelebeğe dönüşüp uçuyor. Reklam filminde hızlandırma ve yavaşlatma dışında, baştan sona hiç bilgisayar animasyonu kullanılmadı. Dansçılar şekilden şekile geçişi birebir gerçekleştirerek, birlikte hareket eden çok kararlı bir grup insanın, beraber neler yapabileceğini müzik, figür ve hareket olarak çok net bir şekilde ortaya koyuyor.

1 2 3 4 5
 
DİĞER EKONOMİ HABERLERİ
 Yılbaşında kişi başına 80 YTL'lik hediye alıyoruz
 2007'de borsaya Başbakan'ın 'Köşk' tercihi yön verecek
 Rekabet artınca devler birbirini zorla da olsa satın almaya...
 Kamuda 'sanal ihale' dönemi yasa bekliyor
 Parasını veren pulunu bastırıyor
 Vodafone'dan yurtdışı konuşmalara ucuz tarife
 Adres ararken gözümüz cep telefonunda olacak
 MNG Bank resmen Hariri Ailesi'nin oldu
 Beko, Polonya'da liderliğe oynuyor
NURAN YILDIZ
Bir yeni yıl yazısı: Hayat üç şıklıdır
Her yıl...
Filiz benim için bir mükafattır
* Evliliklerde sadakatin bu kadar sorgulanıyor olmasının,...
Boğaz manzaralı kurban pazarı!
Sarıyer'de kaçak yapıldığı gerekçesiyle 20 yıl önce yapımı...
Atatürkçü Düşünce Derneği'nde AB çatlağı
Atatürkçü Düşünce Derneği'nde AB çatlağı
Avrupa Birliği'nden fon alanları eleştiren derneğin başkanı eski...
Torunun adı Ahmet Akif
Torunun adı Ahmet Akif
Başbakan Tayyip Erdoğan'ın dünürü gazeteci-yazar Sadık Albayrak, cuma...
IMKB
E: 39.117 D:% -0,05
DOLAR
S: 1,415 D:% 0,106
EURO
S: 1,864 D:% 0,296
 
    Günün İçinden | Yazarlar | Ekonomi | Gündem | Siyaset | Dünya | Televizyon | Hava Durumu
Spor | Günaydın | Kapak Güzeli | Astroloji | Magazin | Sağlık | Bizim City | Çizerler
Cumartesi | Pazar Sabah | Sarı Sayfalar | Otomobil | Dosyalar | Arşiv | Künye | Ana Sayfa
   
    Copyright © 2003, 2004 - Tüm hakları saklıdır.
MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.
Üretim ve Tasarım   Merkez Bilgi Grubu