kapat
   
28 Aralık 2006 Perşembe
 
SABAH Gazetesi
 
Servislerimiz
Bizimcity
Sizinkiler
emedya.sabah.com.tr
Google
Google Arama
 
Mustafa Su
Tüketici ne aldığını bilmeli
Anadolu Sigorta'dan prim rekoru

Tüketici ne aldığını bilmeli

Anadolu Sigorta Genel Müdürü Mustafa Su, özellikle bireysel sigortalarda tüketicilerin sadece poliçe fiyatını önemsediğini söyleyerek, sigorta müşterilerinin tam olarak ne satın aldıklarını iyi bilmeleri gerektiğini belirtti.

Anadolu Sigorta Genel Müdürü Mustafa Su, sigorta satın alırken hangi teminatların alındığının iyi bilinmesinin poliçe fiyatından çok daha önemli olduğunu vurguladı. Anadolu Sigorta'nın son günlerde televizyonlarda sıkça izlenen reklamlarıyla ilgili konuşan Su, reklam kampanyasının tamamen getiri amaçlı olmadığını söyledi. Mustafa Su sözlerine şöyle devam etti: "Biz sektörde beşinci sene de liderlik bekleyen bir şirket olarak sigortacılıkta bazı şeylere önayak olmalıyız. O yüzden öteden beri aklımızda olan bir konuyu reklam kampanyamızın konusu olarak belirledik: 'Bireylerin ne satın aldığını iyi bilmesi.' Özellikle revaç gören bireysel sigortalarda poliçenin sadece fiyatı önemseniyor. Ama müşteri ne satın aldığını tam olarak bilmiyor. Örneğin kasko poliçesi satın alırken, en fazla fiyat, hasarsızlık teminatı ve kademeleriyle ilgileniyor. Onun dışında teminatlarının kapsamını maalesef bilmiyor." Tüketicilerin sigorta haricinde bir ürün satın alacaklarında çok ince araştırma yaptıklarını belirten Su, "Ürünün prospektüsüne bakıyor, reklamlarından yararlanıyor ve ürünle ilgili bilgi topluyor. Sigortada ise en ucuz poliçe en iyidir diye düşünülüyor. Ben şuna da inanıyorum: Sigortalı satın aldığı ürünün özelliklerini iyi bilirse o üründe kalıcı oluyor . Ne satın alındığı bilinmezse yenileme döneminde poliçeler dökülüyor" Şeklinde konuştu.

ÇEKİNMEYİN,
SORUN
Mustafa Su, sigortacıların vatandaşın ne satın aldığını onlara açık olarak söylemesi gerektiğinin altına çizdi. "Biz sigortacılar olarak insanlara güvence temin ettiğimize yürekten inanıyoruz" diyen Su, sadece reklam kampanyalarıyla değil, acenteler kanalıyla da tüketicileri bilgilendirmenin önemine dikkat çekti. Anadolu Sigorta'nın reklam kampanyasındaki temalardan birinin de 'acentelerimize soru sormaktan çekinmeyin' olduğunu hatırlatan Su, "Tüketiciler sigortayla ilgili her türlü şeyi sorabilirler. Çünkü acentelerimiz onlara cevap vermekle mükellef. Ama vatandaşın da bilgi almak için sigortacıyı zorlaması lazım. Herhangi bir ürün alırken yaptığı sorgulamayı sigorta ürünlerinde de yapmalı. Ama fiyat dışındaki konuları da araştırmalı" diye konuştu.

1 2 3 4 5
 
DİĞER EKONOMİ HABERLERİ
 Petrol Ofisi'nde ilk tebligat yapıldı, zamanaşımı durdu!
 2007'de 166,5 milyar YTL borç ödenecek
 Koç Holding ve Migros'un sıraları açıldı
 Konut fiyatlarındaki artış yabancıyı kaçırdı
 Sıfır araba indiriminde vergi kaybı
 Açlık sınırı 615 YTL
 Dolar 1,4260 YTL seviyesinde
 'En zengin Türkler'e 27 yeni isim
 Devlet eczacıları hastanelik etti
 Market markaları pazarı, 700 milyon dolar büyüklüğe ulaştı
 Ciner Grubu'ndan dev işbirliği
 Enerjide rüzgâr gibi esecekler
 İSO yönetimi kiradan üyesi ikramdan yakındı
 Bankalar hazır olmadığı için Anadolu yaklaşımı gecikti
 'Türkiye Finans'a yabancı çok yoğun ilgi gösteriyor'
 En düşük memur emeklisi 673 YTL aylık alacak
 Asgari ücret, gelişen AB'nin gerisinde yenilerin üstünde
 İmalat sanayinde ortalama brüt ücret bin 314 YTL'ye çıktı
 Aviva geleceğe yelken açtı
 Kiraya sigorta güvencesi
 AXA OYAK'a müşteri ödülü
 Eğitimli acenteler sektörün çıtasını yükseltecek
 Şehir eşkiyası antika pul ve gayrimenkul ile para aklıyor
 Şantiyede terleyenler horonla dinlendi
 İran'dan gelen gazın miktarı artmaya başladı
 THY'den son teknoloji ile donatılmış simülatör
 Kartta azami faiz yüzde 5.63'e indi
 Migros, dedikodu ile % 6 yükseldi
 QVT'nin Cimbom'a açtığı dava düştü
 Ziraat Bankası'nın notu yükseltildi
 Şirketlerden
ABDURRAHMAN YILDIRIM
Borsanın yaşgününü unutmak neyin göstergesi?
26 Aralık...
MELİHA OKUR
Rakı özelleşti kayıtdışılık arttı
Tarih, 27...
Prof. Dr. AYDIN AYAYDIN
Yuvacık Barajı'nda ortada dolaşan maliyetlerin hangisi...
Ekranda keçi sağma rezaleti
Acun Ilıcalı'nın sunduğu 'Fear Factor' adlı programda yarışmacıların...
Boşandılar ama ikisi de yara aldı
Karşılıklı açtıkları boşanma davalarında birbirlerinin özel...
F-16 ihalesi Lockheed'in
F-16 ihalesi Lockheed'in
ABD'nin PKK ile mücadele koordinatörü Ralston'ın yönetim kurulu üyesi...
Denizcilik Fakültesi'nde yönetmelik terörü
Denizcilik Fakültesi'nde yönetmelik terörü
Yönetmeliğe göre, disiplin suçuna yol açacak her eylemin bir puanı...
IMKB
E: 39.094 D:% 1,25
DOLAR
S: 1,411 D:% -1,018
EURO
S: 1,860 D:% -0,668
 
    Günün İçinden | Yazarlar | Ekonomi | Gündem | Siyaset | Dünya | Televizyon | Hava Durumu
Spor | Günaydın | Kapak Güzeli | Astroloji | Magazin | Sağlık | Bizim City | Çizerler
Cumartesi | Pazar Sabah | Sarı Sayfalar | Otomobil | Dosyalar | Arşiv | Künye | Ana Sayfa
   
    Copyright © 2003, 2004 - Tüm hakları saklıdır.
MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.
Üretim ve Tasarım   Merkez Bilgi Grubu