Ankara Sigorta'nın 2007'ye farklı projeler ve yeni bir altyapıyla girdiğini söyleyen Genel Müdür Yusuf Satoğlu, hizmet kalitelerinin de yükseldiğini belirtti.
ANKARA Sigorta, müşteri memnuniyetini artırmak ve hasar ödeme altyapısını geliştirmek amacıyla başladığı altyapı çalışmalarını tamamlayarak, İstanbul'daki bölge müdürlüklerinin hasar birimlerini Genel Müdürlük çatısı altında topladı. Altyapı çalışmalarında gecikmelerin ortaya çıktığını belirten Satoğlu, "Hasar, sigorta şirketlerinin müşterileri ve acenteleri ile buluştuğu noktadır. Ankara Sigorta olarak, 70 yıldır bu buluşmanın gecikmesiz ve sorunsuz yürütülmesi ve müşteri memnuniyetini önplanda tutmak bizim için en önemli hedefti. Ve bu büyük hedefi daha da ileriye götürebilmek için, kritik bir karar alarak İstanbul'daki tüm hasar altyapımızı şirketimiz çatısı altında topladık" dedi.
SİSTEM
KUSURSUZ ÇALIŞIYOR Satoğlu, "Acentelerimiz ve müşterilerimiz, bu dev altyapı projesinin yürütülmesi sırasında gecikmelerle karşılaştılar. Ancak tüm sorunları giderdik ve sistemimiz kusursuz çalışıyor. Hasar dosyalarımızı tek merkezde topladığımızdan, hasar geri dönüşlerimiz ve ödemelerimiz son derece hızlandı. 2007'ye, sektörün öncü firmalarından biri olan SFS'in teknoloji altyapısı ile gireceğiz" diye konuştu. Etik dışı rekabeti tercih edenler ve bu yapının gücünü bilmeyenlerin altyapı çalışmalarının yarattığı gecikmeleri Ankara Sigorta'nın aleyhine kullandığını belirten Satoğlu, "Bu, bizi sigorta sektörünün fertleri olarak da çok üzdü. Sektörde hizmet kalitesi ve müşteri memnuniyetinde rekabet edilmeli" diye konuştu.