Freşa içecek sektöründe 8 ayda yüzde 37 büyüdü
ÇAKIRMELİKOĞLU Maden Suyu İşletmeleri tarafından 2000 yılında içecek sektörüne giren meyve aromalı maden suyu Freşa, 2006'nın ilk sekiz ayı verilerine göre hedeflenen oranın yüzde 12 üzerine çıkarak yüzde 37 büyüme gösterdi. Çakırmelikoğlu Maden Suyu İşletmeleri Genel Müdürü Tayfun Alp, Freşa'nın meyveli soda pazarında lideri olduğunu belirterek, "2003'ten bu güne yüzde 146 civarında büyüyerek önemli bir başarıya da imza attık. 2005'te maden suyu sektörü yüzde 25, Freşa yüzde 27 büyüdü. Bu yılki büyümenin en yüksek oranda kendini gösterdiği bölge ise yüzde 64.8 ile Güneydoğu Anadolu oldu" dedi. Alp, yeni fabrikalarını büyük metropollere yakın olması nedeniyle tercih ettikleri Bursa-İnegöl'de açacaklarını ifade etti.
|