kapat
   
SABAH Gazetesi
 
   Dünya Kupası
   Son Dakika
   News in English
   Yazarlar
   Günün İçinden
   Ekonomi
   Gündem
   Siyaset
   Dünya
   Spor
   Hava Durumu
   Sarı Sayfalar
   Ana Sayfa
   Dosyalar
   Teknoloji
   Emlak
   Otomobil
   Detaylı Arama
   Arşiv
   Etkinlikler
   Günaydın
   Televizyon
   Astroloji
   Magazin
   Sağlık
   Kültür Sanat
   Turizm Rehberi
   Cuma
   Cumartesi
   Pazar Sabah
   İşte İnsan
   Sinema
   20. YILA ÖZEL
   Çizerler
Bizimcity
Sizinkiler
emedya.sabah.com.tr
Google
Google Arama
 
Yeni markasında da iddialı
Hem gençler hem büyükler giyecek

Dünya pazarında kendini kanıtlayan LTB by Little Big, yeni markası Volume ile 15-45 yaş arasına hitap eden, daha sade bir koleksiyon sunuyor.


Yeni markasında da iddialı

1994 yılında ilk mağazasını açan ve bugün 52 ülkede jean satan LTB by Little Big, yeni markası 'Volume' ile bu yıl sonuna kadar 300 satış noktasına ulaşmayı planlıyor. Little Big, Avrupa ve Amerika pazarında da oldukça güçlü.

'Dünya markasıyım,' demek bugün herkesin hayali. Ama LTB by Little Big bunu hak edenlerden. 1994 yılından bu yana jean sektöründe dünyanın 52 ülkesinde satış yapan öncü bir marka. Arkasında 57 yıllık deneyime sahip Çak Tekstil var. 150 bin metrekarelik bir alanda gelişmiş yıkama teknikleri ve kalitesiyle yıllık 17 milyon adet üretim gerçekleştirerek Türkiye'de öncü konuma gelmiş. Markanın Genel Müdürü Bülent Bahçeci yeni projelerini anlattı.

- Yabancı moda dergilerinde ürünlerinizi görüyorum...
- Markamız yurtdışında çok iyi bir konuma geldi. Çok güçlü olduğumuz bir Avrupa pazarımız var. Ayrıca Amerika pazarında da kuvvetliyiz. Rusya pazarı da her geçen gün büyüyor. Geçen seneki fuarlardan sonra yurtdışından ciddi anlamda talep geldi. Bugün Meksika, Ekvator, Venezüella, Kolombiya gibi ülkelerle bile distribütörlük anlaşmaları yapıldı. Türk markası olarak oralara girebilmek bizler için çok gurur verici.

- B