Ömür markası ile geçen yıl beyaz et pazarına giren Gıdasa'nın Çiftlik İş Birimi Genel Müdürü Hasan Tulgar, kuş gribi krizinden güçlenerek çıktıklarını söyleyerek, "Satışlarımız 3'e katlandı, hedef 2 yıl içinde liderlik" dedi. Ömür markalı ürünlerin ambalajlı piliç ürünleri kategorisinde AC Nielsen Scantrack verilerine göre yüzde 23 pazar payı ile Türkiye'nin en büyük 3 ilinde en güçlü 2 markadan birisi olduğunu belirten Tulgar, şöyle konuştu: "Kuş gribini fırsat olarak görüyoruz. Kriz öncesi ürünlerin yüzde 10'u ambalajlıydı, şu an neredeyse tamamı ambalajlı. Lezzetiyle ünlü Sasso ırkını Türkiye'de tüketicilere sunduk. Bu ırktan üretilen "Ömür Doğa Çiftliği-Çiftlik Pilici" satışa sunuldu."