ArçelikGenel Müdürü Aka Gündüz Özdemir, 2006 yılında 3.5 milyar Euro ciro, yüzde 14 adetsel büyüme ve yüzde 10 verimlilik artışı hedeflediklerini bildirdi. 2005 yılında 3 milyar Euro'luk ciro hedefini gerçekleştirdikten sonra yeni vizyonlarının sektörde 5 yıl içinde dünyanın en çok tercih edilen ilk 10 markasından birine sahip olmak şeklinde belirlediklerini kaydeden Özdemir, şirket satın almalar dışında organik olarak 2010 yılında 6 milyar Euro ciro yapacaklarını düşündüklerini söyledi.
2006'DA KUZEY AMERİKA Yıl sonu itibariyle toplam 135 milyon Euro'luk yatırım gerçekleştirmiş olacaklarını belirten Özdemir kapasitesinin gelecek yıl 11 milyon adete ulaşacağını söyledi. Özdemir, bu yılın ilk 9 ayında şirketin 2 milyar 236 milyon Euro ciroya ulaştığını geçen yılın aynı döneminde 133 m i l y o n Euro olan net kârın bu yıl 141 milyon Euro'ya yükseldiğini bildirdi. Özdemir, Avrupa'nın 4. büyük üreticisi olduklarını vurguladı. Arçelik Genel Müdürü markanın önemine işaret ederek, kendi markalarıyla yaptıkları satışların oranının yüzde 80'e yaklaştığına işaret etti. Özdemir, dünyanın 101 ülkesinde her 2 saniyede 1 Beko satıldığını ve 2006 yılında K u z e y Amerika'ya bulaşık makinesi satarak bu pazara gireceklerin belirtti.