kapat
   
SABAH Gazetesi
 
    Son Dakika
    Yazarlar
    Günün İçinden
    Ekonomi
    Gündem
    Siyaset
    Dünya
    Spor
    Hava Durumu
    Sarı Sayfalar
    Ana Sayfa
    Dosyalar
    Teknoloji
    Arşiv
    Etkinlikler
  » Günaydın
    Televizyon
    Astroloji
    Magazin
    Sağlık
    Cumartesi
    Aktüel Pazar
    Otomobil
    İşte İnsan
    Sinema
    Turizm Rehberi
    Çizerler
Bizimcity
Sizinkiler
emedya.sabah.com.tr
Google
Google Arama
 
İtalyan stili makyaj
İtalyan stili makyaj
Gözenekler anında sıkılaşsın
Pupa'dan yeni ürünler
12 saat kalıcı maskara
Breeze ile göze akupunktur
Nemli ve parlak dudaklar

İtalyan stili makyaj

Kadınların kendini iyi hissetmesini hedefleyen ve 100 senelik bir geçmişe sahip olan İtalyan kozmetik markası DEBORAH artık Türkiye'deki kadınların güzelliğine güzellik katacak.

Enerji veren renkleri ve sevimli dizaynları ile tanınan DEBORAH, artık Türkiye'de. Ataç Kozmetik'in Türkiye distribütörlüğünü üstlendiği İtalyan kozmetik markasının Yönetim Kurulu Başkanı Giampiero Bonetti geçtiğimiz haftalarda ürünlerin tanıtımı için İstanbul'daydı. 100 senelik bir firma olduklarını söyleyen Bonetti, markanın felsefesini şu sözleriyle açıklıyor: "DEBORAH'ın ruhu bayanların kendilerini iyi hissetmeleri üzerine kurulu". New York, Milano ve Paris gibi moda merkezlerini gezerek sezon trendlerini belirlediklerini ve bunlara uygun ürünler ürettiklerini ifade eden Bonetti, markanın çocukları ve çevreyi koruyan pek çok vakıf ile de iş birliği içinde olduğunu söylüyor. İşte, Giampiero Bonetti'nin sözleriyle, ülkemizdeki kadınların güzelliğine güzellik katacak DEBORAH markası...

ZARARSIZ VE KALİTELİ

*
100 senelik bir firmayız. Aslında ilaç işiyle başlayıp daha sonra kozmetik işine girdik. İlk olarak çok yönlü bir krem hazırlamıştık. 1960'larda ise makyaj işine girmenin ilginç olacağını düşündük. Çünkü o yıllardan önce, makyaj ürünleri herkes tarafından kullanılmıyordu. Markamızın ruhu bayanların kendilerini iyi hissetmeleri, iyi yaşamaları üzerine kurulu. Makyaj yapan 100 bayanın 60'ı gerçekten çok güzel görünüyor. İtalya'da insanlara iyi görünmelerinde yardımcı olan bir markayız. Daha çok halka hitap ettiğimizi söyleyebilirim. Zaten bu sayede de çok insanı mutlu edebildik. Amacımız makyaj ürünleriyle devam etmek. Bu işe sadece para kazanmak için girmedim, ben bu işe başlayıp devam ettiren üçüncü jenerasyonum. Şimdi benim çocuklarım da bu işi yapıyor.

* Makyaj ürünlerinin yanısıra 'Bioetyc' adı altında başka bir markamız da var. Bu daha çok cilt ve vücut bakımı ürünleri üzerine... Bunlar da aynı mantığı taşıyan ürünler. 'Bioetyc' adı altında sadece makyaj, cilt ve vücut bakımı ürünleri değil, güneş ürünleri de sunuyoruz. Ürünlerimizi yaparken dikkat ettiğimiz en önemli nokta ise zararsız ve kaliteli olmaları.

* Paranızın karşılığını aldığınız ürünler sunuyoruz. Fiyatlarımızla geniş kitlelerin bu ürünleri kullanmalarını sağlıyoruz. Aristokratik bir marka değiliz. Kaliteli ve iyi bir markayız ancak herkes için uygunuz. Fiyatlarımız çok pahalı değil ancak çok da ucuz değil. İtalya'da yapılan Miss Italy Güzellik Yarışması'nın da sponsoruyuz. Seçilen güzeli reklamlarımızda kullanıyoruz.

* Deborah'ı diğer kozmetik ürünlerinden ayıran en büyük özelliklerinden birinin, ambalajları olduğunu düşünüyorum. Bunların hepsi İtalyan tasarımcılar tarafından hazırlanıyor. Bizim gibi dizaynları olan bir marka daha yok. Bunda bir İtalyan markası olmasının da etkisi büyük.

* Türkiye'de çok başarılı olmayı hedefliyoruz. Burada Ataç Kozmetik ile birlikte çalışıyoruz. Türkiye'deki en iyi markalardan biri olmak istiyoruz. Burası gerçekten çok potansiyeli olan bir market. İtalya, İspanya, Fransa, Hırvatistan ve Rusya'da bizim ürünlerimizi bulmak mümkün. Yeni pazarlar açmaya devam ediyoruz.

ÇOCUKLARI KORUYOR

*
2003 yılından beri 'Save The Children' ve 'The World Wildlife Fund' vakıflarını destekliyoruz. Bunlarla birlikte çocuklara ve hayvanlara yardım ediyoruz. Nesli tükenmekte olan deniz hayvanlarını korumaya çalışıyoruz. Bunları reklam kampanyalarımıza da yansıtıyoruz.

* Bütün dünyadaki defilelere katılıyoruz. New York, Paris ve Milano'daki defileleri izleyerek yeni trendleri ve akımları belirliyoruz. Bütün bu trendleri şirketimizde proje haline getiriyoruz. Ürün müdürlerimiz de bunlardan ilham alarak ürünlerimizi oluşturuyor. Laboratuvarlarımız da enstitümüz kadar değerli çünkü kendi ürünlerimizi kendimiz geliştiriyoruz.
DİĞER GÜNAYDIN HABERLERİ
 Genç, güzel ve Hollywood'da!
 'O Şimdi Asker' çalıntı mı?
 'Dişçi' dayı plaket aldı
 Evgin'in 'Miras'ı halka ulaşacak
 Eğitime destek için buluştular
 Mütevazılığı ile örnek ile örnek oldu
 Küçük kemancılar Türkiye'yi gezecek
 Okul eşliğinde İstanbul gezisi
 Şamdan 30 yaşında
 Dilek Hanif İsveç'i Osmanlı haremiyle büyüledi
 Botox ve botox etkili kremlerin farkı
 Strese girdi kiloları gitti
 Çocukları için birlikte geziyorlar
 Elizabeth Hurley yine üstsüz yakalandı
 Bob Dylan'ın şiirleri 78 bin dolara alıcı buldu
 Ya onu bıktırırsan
AYŞE ÖZYILMAZEL
Demedi deme erkeği maçtan etme
Ey kocasını seven...
HAKAN & UTKU
Bunları yapmadan ölmeyin!
1) Mutlaka bir gün FİFA...
AYŞE TÜTER
Lezzet Güneşi
Gerdan tatlısı
Isıtılmış yağda ve...
Meyve posası diyabetlinin doğal ilacı
Meyve posası diyabetlinin doğal ilacı
Diyabet hastası, insülin kullanıyorsa beslenme programı çok...
Diyabet bebek gibi özen ister
Diyabet bebek gibi özen ister
Diyabet olduğumu öğrendiğim gün, çok büyük bir tepki gösterdim. Akşam...
41'inci yaş için mini kutlama
41'inci yaş için mini kutlama
Hülya Avşar, Sezen Aksu ve Hande Ataizi gibi pek çok ünlü ismi...
Avrupalılar'ın tercihi yine Tülin
Avrupalılar'ın tercihi yine Tülin
Güzel manken Tülin Şahin'in Avrupa'da yaptığı çekimlerin ardı...
 
    Günün İçinden | Yazarlar | Ekonomi | Gündem | Siyaset | Dünya | Televizyon | Hava Durumu
Spor | Günaydın | Kapak Güzeli | Astroloji | Magazin | Sağlık | Bizim City | Çizerler
Cumartesi | Aktüel Pazar | Sarı Sayfalar | Otomobil | Dosyalar
   
    Copyright © 2003, 2004 - Tüm hakları saklıdır.
MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.