kapat
   
SABAH Gazetesi
 
    Yazarlar
    Günün İçinden
    Ekonomi
    Gündem
    Siyaset
    Dünya
    Spor
    Hava Durumu
    Sarı Sayfalar
    Ana Sayfa
    Dosyalar
    Teknoloji
    Arşiv
    Etkinlikler
    Günaydın
    Televizyon
    Astroloji
    Magazin
    Sağlık
  » Cumartesi
    Aktüel Pazar
    Otomobil
    İşte İnsan
    Sinema
    Turizm Rehberi
    Çizerler
Bizimcity
Sizinkiler
emedya.sabah.com.tr
Google
Google Arama
 
Dünyaya jean giydiriyor
Dünyaya jean giydiriyor
Jeanler Daha Şık Daha Feminen

Dünyaya Jean Giydiriyorlar

İlk mağazasını 1994'te açan ve bugün 52 ülkede jean satan LTB Little Big, dünya markası oldu. Üretiminin yüzde 50'sini Avrupa ve Amerika için yapan jean firması, satış rekorları kıran Abercrombie&Fitch pantolonlarını da üretiyor.


Dünyaya jean giydiriyor

1994 yılında ilk mağazasını açan LTB by Little Big bugün jean sektöründe dünyanın 52 ülkesinde satış yapan öncü bir dünya markası.

Gençlerin yakından takip ettiği ve Amerika'nın satış rekorları kıran markası Abercrombie & Fitch'in pantolonlarının Türkiye'de üretildiğini biliyor muydunuz? Üstelik sadece bu markaya değil, yurtdışında bir çok tanınmış markaya üretim yapan LTB by Little Big, "en çok satan" jean markası. Çak Tekstil 57 yıllık birikimin sonucunda bir dünya markası olma hedefi ile yola çıkarak ilk mağazasını Mart 1994'de Türkiye'de açtı. LTB by Little Big markası bugün dünyanın 52 ülkesinde showroomları, kendi mağazaları ve distribütörleri ile çok geniş bir satış ağına sahip. 150 bin metrekarelik bir alanda gelişmiş yıkama teknikleri ve kalitesiyle yıllık ortalama 17 milyon adet üretim gerçekleştirerek Türkiye'de öncü konuma gelmiş. En son teknolojiyi kullanan Çak Tekstil Yönetim Kurulu Üyesi Fatih Çakoğlu, jean üretme işinin bir teknoloji işi olduğu gerçeği ile yola çıkarak yatırımlarını bu doğrultuda yaptıklarını belirtiyor. Firmanın üçüncü kuşak yöneticisi Çakoğlu markanın vizyonu için şöyle diyor: "Vizyonumuz, dünya trendlerine entegre, yenilikçi ve cesur bir dünya markası olmak. Cesaretimizi, yeni teknolojinin getirdiği bütün olanaklardan yararlanarak alıyoruz." Yurtdışı operasyonlarını da yürüten Çakoğlu, markanın oluşturulmasıyla paralel olarak mağazacılığa geçtiklerini ve gerek yurtiçinde gerekse yurtdışına açıldıklarını söylüyor. Markanın yurtdışı satış ağı için ise şöyle diyor: "Yurtdışı satış ağını Türkiye'nin ve dünyanın ihtiyaçlarını göz önüne alarak oluşturduk. Avrupa'da Hollanda merkezli olmak üzere İtalya, İspanya, Rusya, Romanya, Almanya, Fransa, Avusturya, Belçika, Polonya, Macaristan, Çek Cumhuriyeti, Amerika'da New York merkezli yürütülen pazarlama organizasyonuyla ürünlerin satışı gerçekleştiriliyor. Bu arada birçok ülkede de pazar araştırması devam ediyor. Şu anda dünyanın 52 ülkesinde şirketlerimiz, kendi mağazalarımız ve distribütörlerimiz var".

MARKA TAKLİDİ DEĞİLİZ
Dünya jean üretiminde Türkiye'nin önemli bir yerde olduğunu belirten Fatih Çakoğlu, üretim kapasitesinin yüzde 50'sini kendi markaları, yüzde 50'sini de Amerika ve Avrupa'nın önde gelen markaları için kullandıklarını belirtiyor. LTB by Little Big markasını yaratırken yurtdışında örnek aldıkları markalar olup olmadığını sorduğumuzda, "Hayır örnek aldığımız yöntemler, bilgiler oldu fakat markalar olmadı. Her markanın bir karakteri olduğunu düşünüyorum" diye cevap veriyor. Bir dünya markası olabilmek için gereken en önemli başlıklardan birinin de tasarım olduğunun üzerinde duran genç yönetici, "Tasarım ekibimiz altısı yabancı, dördü Türk ve yaşları 23-26 arasında değişen, çok genç ve yetenekli kişilerden oluşmakta. Ekipte ayrıca iki de grafiker var" diyor. Yurtiçi ve yurtdışında modadaki trendleri takip edebilmek, moda ve modaya yön verme hedeflerini göz önünde bulundurarak çalışmalarına devam etmek amacıyla geniş bir ürün yelpazesi sunduklarını söyleyen Çakoğlu, bu ürün yelpazesini tüketiciyle buluşturan yurtiçi ve yurtdışında çok yaygın bir satış ağına sahip olduklarını söylüyor, "Markamızın bilinirliğini tüm dünyada arttırmak adına çıktığımız bu yolculuğa artan mağaza sayımızla, daha fazla LTB müşterisine hizmet götürerek ulaşıyoruz."

Esra Çoruh

DİĞER GÜNCEL HABERLERİ
 Erkeksi forma istemiyoruz
 Delikanlılar geliyor
 Gürgen adını babam koydu o bile dalga geçiyor
 Hakkımda yazılıp çizilenlere küfretmedim ama çok lanet okudum
 Erkeklerin anlatamadıklarını dinliyorlar
 Her şeye karşı olanlar birleşti
 Şöhretin keyfini sürüyor
 Deniz dibinden melodiler
 Türk düşündü Japonlar yaptı
 Keşke fillerle develerle yaşasam
 Altan Erbulak'ın 'Hırsız' torunu
 Ceyda'yı hala o çocuk yüzüyle hatırlıyorum
 Bodrum'da barını kapattı Zeki'nin başına geçiyor
 Bakanlık 'Yasak' dedi
 Bütün resimlerin ortak dili vardır
 Hacivat öldürülmedi
 Bir ayakkabı böyle doğdu
 Stil
 Vitrin
    Cumartesi Yazarlar
  » Güncel
    Yaşama Dair
    Sinema
    Gurme
BALÇİÇEK PAMİR
Gençler bizi hiç anlamıyor
Hayır, başlığı yanlış...
ALİ POYRAZOĞLU
Başkası olmak
Oynamak, başkası olmak en temel içgüdüsü...
FİLİZ AKIN
Acı yok kazanç da
"Kemoterapi her hücreyi zehirlediği,...
Garsonluğun geleceği karanlık
Osman Serim yiyecek içecek sektörünün her alanında geniş deneyimi olan bir...
 
    Günün İçinden | Yazarlar | Ekonomi | Gündem | Siyaset | Dünya | Televizyon | Hava Durumu
Spor | Günaydın | Kapak Güzeli | Astroloji | Magazin | Sağlık | Bizim City | Çizerler
Cumartesi | Aktüel Pazar | Sarı Sayfalar | Otomobil | Dosyalar
   
    Copyright © 2003, 2004 - Tüm hakları saklıdır.
MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.