Sigorta sektörüyle ilgili değerlendirmelerde bulunan Aksigorta Genel Müdürü Ragıp Yergin, AB uyum sürecinin sektörün büyümesinde etkili olduğunu, sorumluluk sigortalarının da bu dönemde artacağını ve 'mortgage'ın katkısının 2006'dan sonra kendini göstereceğini söyledi. Kaskonun lokomotif olmaya devam edeceğini de aktaran Ragıp Yergin, Tarım Sigortalarının heyecanlı başlamasının umut verici olduğunu ifade etti. Konuşmasına Aksigorta'yla ilgili açıklamalarla devam eden Yergin, 2005'in ilk altı ayında net kârlarının 18 Milyon YTL'ye çıktığını, ayrıca sektör yüzde 18 büyürken Aksigorta'nın büyümesinin yüzde 23 olduğunu kaydetti.
7 GÜN 24 SAAT HİZMET Acentelerin iş yükünü hafiflettiklerini ve çok hızlı hasar ödediklerini dile getiren Yergin, "Aksigorta hizmet merkezi ile acentelerimiz 7 gün 24 saat hizmet alıyor" diye konuştu. 2006'da hasarın daha hızlı ödenerek güvenilirliğin daha da artacağını ifade eden Aksigorta Genel Müdürü Ragıp Yergin, olağan ürünler ve olağanüstü hizmetin işin püf noktası olduğunun altın çizerek, yeni paketlenmiş ürünler ve kampanyalar düzenleyeceklerini sözlerine ekledi. Genel Müdür Ragıp Yergin konuşmasının devamında müşteri ilişkilerini acentenin yönetmesi gerektiğini söyledi ve "Sigortaya olan güvenin artması bakımından eğitime çok önem veriyoruz ve 2006'da eğitime ayrılan bütçeyi iki katına çıkaracağız " dedi.