kapat
   
SABAH Gazetesi
 
    Son Dakika
    Yazarlar
    Günün İçinden
  » Ekonomi
    Gündem
    Siyaset
    Dünya
    Spor
    Hava Durumu
    Sarı Sayfalar
    Ana Sayfa
    Dosyalar
    Arşiv
    Etkinlikler
    Günaydın
    Televizyon
    Astroloji
    Magazin
    Sağlık
    Cumartesi
    Aktüel Pazar
    Otomobil
    İşte İnsan
    Sinema
    Turizm Rehberi
    Teknoloji
    Çizerler
Bizimcity
Sizinkiler
emedya.sabah.com.tr
Google
Google Arama
 
Dünyada isminden dahi tasarımcı olarak söz edilen Lovegrove’un VitrA için tasarladığı İstanbul Koleksiyonu’nu oluşturan 115 banyo ürünü Londra’da tanıtıldı.
VitrA, Londra'da görücüye çıktı


Londra bir yandan Design Week (Tasarım Haftası) bir yandan da Fashion Week'in (Moda Haftası) etkisiyle müthiş hareketli günler geçiriyor. Bir grup Türk gazeteci olarak bizler ise bir Türk markasının ünlü bir tasarımcıyla birlikte gerçekleştirdiği yeni bir koleksiyonun dünya lansmanı (tanıtımı) için bu şehirdeyiz. Komple banyo çözümleri sunan Eczacıbaşı Holding kuruluşlarından VitrA, endüstriyel tasarımda 21'inci yüzyılın tasarım dehaları arasında gösterilen İngiliz tasarımcı Ross Lovegrove'a İstanbul adı verilen yepyeni bir koleksiyon tasarlattı. İşte Londra'daki Music Room'u dolduran dünyanın önde gelen tasarım dergilerinin editörleri, VitrA'nın önemli müşterileri ve Tasarım Haftası nedeniyle Londra'da bulunan bazı ünlü isimler, Lovegrove'un tasarladığı tam 115 banyo ürününden örneklerle ilk tanışanlar oldu. VitrA'nın global bir marka olma yolunda giderken attığı bu önemli adım, Eczacıbaşı Ailesi için de büyük önem taşıyor olmalıydı. Başta Bülent-Oya Eczacıbaşı, Faruk-Füsun Eczacıbaşı ve CEO Erdal Karamercan olmak üzere holdingin pek çok yöneticisi de Londra'daki tanıtım toplantısına katıldı.

TASARIM DEHASI
Tasarımda sayısız ödülün sahibi olan tasarım dehası Ross Lovegrove imzasını taşıyan ürünler dünyanın dört yanında tüketiciyle buluşuyor. Ama Lovegrove bugüne kadar hiç banyo ürünleri tasarlamamış. İşte Eczacıbaşı Holding'ten böyle bir teklif alınca, o güne kadar tek bir defa dahi gelmediği İstanbul'a gelmiş, anlaşmış ve İstanbul koleksiyonunu oluşturan 115 ürünün tasarımı start almış. VitrA'nın bu yıl ki tasarım bütçesi 5 milyon Euro olarak açıklandı. VitrA yeni İstanbul koleksiyonuyla banyo ürünlerinde global satışlarını önemli ölçüde arttırmayı hedefliyor.

1 2 3 4 5
 
DİĞER EKONOMİ HABERLERİ
 MHP'ye yabancı yatırımcı ilgisi
 'Liman özelleştirmelerine olumsuz yansır'
 Limanların kadar globalsin
 Büyük yarış başlıyor
 IMF ile ilgili asıl sorun faiz dışı fazla hedefi...
 İnşaat patladı, demir ve vinç karaborsaya düştü
 Tek haneli enflasyonla 43'üncü sıraya geriledik
 'Erdemir'i ucuza sattırmayız'
 Japonlar Türkiye'ye yatırımda istekli
 IMF, 18 yoksul ülkenin borcunu siliyor
 Arap sermayesi İstanbul'da buluştu
GÜNTAY ŞİMŞEK
Almanlar Antalya'dan şikayetçi
Hafta sonu Antalya...
ABDURRAHMAN YILDIRIM
AB beklentisinin yerine özelleştirme geçiyor
Türkiye ile...
İnönü'nün 'stereo' koltuğu
Kulağı az işiten İsmet İnönü'nün, klasik müzik konserlerini özel bir...
İşte Başkan'ın zafer reçetesi
Akciğer, kolon ve karaciğer kanserini yenen Çiğli Belediye Başkanı...
Derviş, AK Parti'ye rakip olabilirdi
Derviş, AK Parti'ye rakip olabilirdi
Devlet Bakanı Prof. Dr. Beşir Atalay "Seçim anketlerinin tek sürprizi...
Fidyeci caniler!
Fidyeci caniler!
Çanakkale'de 14 yaşındaki İsa Yıldırım'ı fidye için kaçıran iki...
IMKB
E: 33.250 D:% -0,64
DOLAR
S: 1,343 D:% 0,112
EURO
S: 1,625 D:% -0,460
 
    Günün İçinden | Yazarlar | Ekonomi | Gündem | Siyaset | Dünya | Televizyon | Hava Durumu
Spor | Günaydın | Kapak Güzeli | Astroloji | Magazin | Sağlık | Bizim City | Çizerler
Cumartesi | Aktüel Pazar | Sarı Sayfalar | Otomobil | Dosyalar | Arşiv | Künye | Ana Sayfa
   
    Copyright © 2003, 2004 - Tüm hakları saklıdır.
MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.
Üretim ve Tasarım   Merkez Bilgi Grubu