Boğaz'da tekne turu yapan yerli yabancı her turistin en çok dikkatini çeken iki tarihi eserden biri Rumeli Hisarı ise diğeri de Anadolu Hisarı'dır. ETİ'nin RumeliveAnadoluhisarıMüzeleriAydınlatma çalışması, bu yüzden mükemmel bir PR projesinin başlangıcını vaat ediyor. "Başlangıcını" diyorum, çünkü bizde bu işlere 'Türk gibi başlanır' da işler 'İsviçreli gibi bitirilmez'. Şu sıra 'Cif Gel' ile çok başarılı bir kampanya yürüten Cif'in Topkapı Sarayı'nı temizleme kampanyası da parlak bir proje idi. Ama ne yazık ki kaybolup gitti. Böyle büyük bir balık yakalamışken durulur mu? Topkapı bittiyse temizlenecek saray, kasır, köşk mü yok? Eczacıbaşı, markasını kültür ve sanatla ne kadar zamanda yan yana getirmeyi başardı? En az 30 yılda... ETİ de bu projeyi sahiplenip uzun yıllara yaymalı.