'Aşk mı para mı?' diye sordular herkes aşk dedi
Doritos, yüzyıllardır tartışılan bir 'geyiği'; 'Aşk mı, Para mı?' sorusunu kampanya konusu yaparak Türkiye'nin bir gerçeğini ortaya çıkarıyor. Özellikle gençlerin büyük ilgi gösterdiği kampanyaya şu ana kadar başvuranların yüzde 86'sı parayı, yüzde 14'ü ise aşkı tercih etti. Parayı tercih edenler, nedenlerini şu şekilde açıklıyor: "Parasız adama kim bakar?", "Parasız saadet olmuyor!", "Aşk zayıflıktır, para ise güç..." Yüzde 14'lük oranla 'Aşk'ı tercih edenlerin yorumları ise şöyle: "Parayla birçok şey satın alınsa da gerçek aşk asla alınamaz...", "Aşkın gücü karşısında kimse duramaz, aşk korunulması gereken çok büyük bir değerdir..." Çağın en eski geyiğine katılmak isteyenlerin Doritos'un Taco, Nacho, Hotcorn ve Cep paketlerinden çıkan şifreyi 'Aşk-Para' seçeneklerinden biriyle birlikte SMS yoluyla veya internet üzerinden göndermesi yetiyor. Kampanyada 'Aşk'ı tercih eden toplam 20 kişiye her hafta çekiliş sonrası Avrupa'nın eğlence adası İbiza'da çift kişilik tatil, 'Para'yı tercih eden toplam 20 kişiye gönüllerince alışveriş yapmaları için 1.000 YTL yüklü Garanti Bonus Kontör Kartı hediye ediliyor. Kampanyaya katılanlar ayrıca anında milyonlarca ücretsiz kontör/dakika ve yüz binlerce Shubuo Aşk paketi kazanma fırsatını da yakalayacak.
|