TimeDergisi'nin bu ayki sayısında promosyon olarak dağıtılan Türkiye tanıtım CD'sini, Ankara Ticaret Odası (ATO) Başkanı Sinan Aygün sahiplendi. Derginin 499 bin aboneye ulaştığını ve toplam 600 bin satış yaptığını belirten Aygün, CD içinde 'Sarı Gelin' belgeselinin de yer aldığını anımsatarak CD'yi dağıtmaktaki amaçlarının Türk-Ermeni ilişkilerini doğru anlatmak olduğun kaydetti. Sinan Aygün ilk defa Türk CD'sinin Time gibi ünlü bir dergi aracılığıyla dağıtıldığını ifade ederek, "Biz bu belgeselle Ermeni meselesinin arşivlere bırakılmasının doğru olduğunu göstermeyi amaçladık. Bu CD sayesinde, artık Avrupalılar da Ermeni meselesine daha farklı bakacaklartır" diye konuştu.
LOGONUN SIRRI CD'nin, ilk başta Kültür ve Turizm Bakanlığı'nın tanıtım CD'si olarak hazırlandığını anlatan Sinan Aygün, Time dergisi yönetiminin, CD'yi birilerinin sahiplenmesi gerektiğini ilettiklerini, bu nedenle CD üzerinde ATO logosunun bulunduğunu sözlerine ekledi. Aygün "Kültür ve Turizm Bakanlığı'ndan ücret talep ettiniz mi" sorusu üzerine, "Bir talebimiz olmadı. Asıl filmi kullandık diye bize dava açmalarından korkuyoruz" diye cevapladı.