|
|
|
|
Her taraftar ürününü bilecek
Fenerbahçe ve Galatasaray ürünleri kendi aralarında adeta slogan savaşı yapıyor.
Yıllarca Avrupa kulüplerinin ürün satışından elde ettikleri gelirlere gıptayla bakmıştık. Biz, maç öncelerinde forma ve bayrak satan adamlardan aldığımız ürünleri tüketmekle meşguldük. Ve birden merchandising denen kavramı keşfettik. Artık kulüpler, lisanslı ürünlerini kendi mağazalarında satıyorlar. İsteyen istediği ismi formasına yazdırıyor, isteyen tişörtten terliğe kadar değişik ürünleri kendi takımının amblemi üzerine basılmış halde kullanıyor.
Büyük gelir kaynağı Ezeli rakipler Fenerbahçe ve Galatasaray, son yıllarda kurdukları mağazalarda 5-6 milyon dolara yakın gelir elde ediyorlar. Son moda ise tişörtlerin ve diğer ürünlerin üzerine rakibi kızdıracak sloganlar yazmak. İşte size 6-0'dan Graeme Souness'ın Şükrü Saracoğlu Stadı'na diktiği bayrağa Fener- Cimbom atışmalarından örnek ürünler.
|
|
|
|
|
|
|
|
|