kapat
   
SABAH Gazetesi
 
    Yazarlar
    Günün İçinden
    Ekonomi
    Gündem
    Siyaset
    Dünya
    Spor
    Hava Durumu
    Sarı Sayfalar
    Ana Sayfa
    Dosyalar
    Arşiv
    Etkinlikler
    Atina 2004
    Günaydın
    Televizyon
    Astroloji
    Magazin
    Sağlık
    Cumartesi
    Aktüel Pazar
  » Otomobil
    Sinema
    Çizerler
Bizimcity
Sizinkiler
emedya.sabah.com.tr
Google
Google Arama
 
Ali Saydam @ SABAH
 
Hedef kitle doğru, film yanlış
BMW bu fırsatı kaçırmamalı
Haftanın ilk 5'i
Bütün planlarınızı taşır
Ya dağ fare doğurursa

BMW bu fırsatı kaçırmamalı

Tam da BMW'ye yakıştı. Tam sayfa ilanlar. Beyaz ve boşluklar çok güzel kullanılmış. "Tam sayfanın parasını ödedik zaman fotoğraf da tam sayfa büyüklüğünde olsun" diye görgüsüzlük olarak anlaşılacak tutum içine girmemişler. Kilit mesajlar çok akıllıca. Gazetelerde dağılım son derece etkili... Buraya kadar her şey çok iyi. Ama bundan sonrası... Yani TV reklamları, yani diğer PR etkinlikleri, yani radyo ve dergi reklamları nerede. Bir gala yemeği... Bir konseri... T-shirt'ler, şapkalar, 20'inci yıl anısına hazırlanmış diğer hediyelik eşyalar... Kolay değil; iş sadece BMW'nin işi değil ki... Arkasında Türkiye'nin en itibarlı holdinglerinden biri, Borusan vardı... Denebilir ki, "Dur bakalım, bu daha başlangıç; devamı gelecek"... Böyle bir gerekçe olamaz. BMW gibi bir markanın Türkiye gibi bir ülkede Borusan gibi bir kuruluşla 20 yıldır işbirliği yapıyor olması, büyük ilanları verdirecek kadar önemli bir olay ise, o zaman önden bir basın toplantısı düzenleyip, bu kutlamanın iletişim planının bütün detayı ile medya ve kamuoyuna, mevcut müşterilerine, çalışanlarına ve bayilerine anlatılması gerekirdi. Hele işi geçen hafta verilmiş tam sayfa ilanlarla kesmek kadar yanlış bir şey olamaz. Tekrar, algılamada temel etkili unsurlardan biridir, de etkinliği mümkün olduğu kadar geniş alana yaymak. Haydi BMW! 20'nci yıl bir daha olmayacak...

YAZARIN ÖNCEKİ YAZILARI
 Enayi yerine düşmemek için öğrenmek şart   / 04-08-2004
 Yine tuzluklar medyayı kapladı   / 28-07-2004
 Markaların duygusal yaz atakları   / 21-07-2004
 'Keşke' yetmez, duygu da gerekiyor   / 07-07-2004
 Yeşile sahip çıkmak, nereye kadar?   / 30-06-2004
 Risk ve başarı içiçe   / 23-06-2004
 Konsept süper, peki PR nerede?   / 16-06-2004
 Öncesi, sırası çok iyi de, ya sonrası?   / 09-06-2004
 Akla değil, kalbe giden yol doğrudur   / 02-06-2004
 Lastik ve CEO fabrikası   / 26-05-2004
  » Otomobil Yazarları
    Otomobil Dünyası
    Oto Finans
METE TANSU
Otobüslerde de kemer zorunlu olsun
Her yıl binlerce...
ALİ SAYDAM
Hedef kitle doğru, film yanlış
Öküz altında buzağı arama...
Hiç tavsiye etmem
Hiç tavsiye etmem
Sarıyer'de aşırı hız yapan basketbolcu Hasan Özkan otomobilinin...
Variller bomba gibi patladı
Variller bomba gibi patladı
İstanbul İkitelli Organize Sanayi Sitesi'nde bulunan İdeal...
Casus Sinekler
Değişen terör tehdidine karşı bilim de "tedbirini" alıyor. Yeni çağın...
Bush, aslında üç yıl Başkanlık yapmış!
DÖRT yıldır görevde olan Amerika Başkanı George W. Bush'un,...
Ortalık karıştı 'netekim'
78'liler Vakfı'nın, Kenan Evren'den esinlenerek adını 'Netekim' koyduğu 12...
Başbakan: Sizi ne çok sevdiğimi biliyorsunuz
Tatilini memleketi Rize'nin Güneysu beldesinde sürdüren Başbakan Tayyip...
 
    Günün İçinden | Yazarlar | Ekonomi | Gündem | Siyaset | Dünya | Televizyon | Hava Durumu
Spor | Günaydın | Kapak Güzeli | Astroloji | Magazin | Sağlık | Bizim City | Çizerler
Cumartesi | Aktüel Pazar | Sarı Sayfalar | Otomobil | Dosyalar
   
    Copyright © 2003, 2004 - Tüm hakları saklıdır.
MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.