OTOYOL Sanayi Genel Müdürü Murat Selek ise Türkiye'de 2004 yılında önemli ölçüde pazar oluştuğunu belirtti. Siyasi istikrarla birlikte talep artışının yaşandığını söyleyen Selek, "Stratejik planlar çerçevesinde somut adımlar atılıyor. Kapsamlı ve muhtelif planlar yürütüyoruz" dedi. 2003 yılından itibaren daha hızlı, kaliteli ve düşük maliyetli üretimi hedefleyen, "Yalın üretim modeli" uygulanarak, kalite seviyesi ve verimliliğin önemli ölçüde artırıldığını belirten Selek, şunları söyledi: "Yolcu otobüsü üretme imkanı ve altyapısı fabrikamızda var. Fakat şu an böyle bir proje yok. Hayata geçmesi iç pazar ve ihracat imkanı önemlidir. Çünkü bu tür araçlar aynı zamanda dış piyasaya satılmaktadır. Biz şu an bu yıl üretimine başladığımız Eurobus otobüslerinin üretimini artırmayı hedefliyoruz."