kapat
   
SABAH Gazetesi
 
  » Yazarlar
    Günün İçinden
    Ekonomi
    Gündem
    Siyaset
    Dünya
    Spor
    Hava Durumu
    Sarı Sayfalar
    Ana Sayfa
    Dosyalar
    Arşiv
    Euro 2004
    Günaydın
    Televizyon
    Astroloji
    Magazin
    Sağlık
    Cumartesi
    Aktüel Pazar
    Bilgi ve Yaşam
    Otomobil
    Sinema
    Çizerler
    Kampüs
Bizimcity
Sizinkiler
emedya.sabah.com.tr
Google
Google Arama
 
Ali Saydam @ SABAH
 
Durduk yerde kriz yaratmaya ne gerek var?
Errare humanum est*
En 'baba' reklamlar!
Kısa...Kısa...

Errare humanum est*

Kinetix'in şu sıra dönen reklam filmi "Koş yoksa düşersin"i herhalde sadece ben ve benim kuşağım anlamakta güçlük çekiyordur. Hoş ben "Nano partikuler Bepanthol" gibi lafları da anlamıyorum ya... Yaşımız uygun değil herhalde... Ekrana yansıyan kilit mesajları okuyamayınca 12 yaşındaki oğluma sordum. Takır takır hepsini saydı. Ayrıca çok beğeniyormuş Kinetix reklamını. Hayat beni, önyargılı olmamak gerektiği konusunda her gün eğitiyor. Vesile oldukları, ayrıca da mükemmel bir basın bilgilendirme dosyası hazırlayıp yolladıkları için Kinetix'e teşekkürler.
Bir başka teşekkür de Sayın Necla Zarakol'a. Yüksek teknoloji hizmetinin Erol Büyükburç'la anlatıldığı reklam filmlerini hiç doğru bulmadığım ve açıkçası pek beğenmediğim Shubuo, bir de Kristal Elma ödülü almadı mı... Zarakol PR'ın sahibi konuyu yazacağımı hissetmiş. "Sözünüz vardı" dedi, "Eğer iş sonuçları olumlu olursa yazacaktınız." Bizde söz ağızdan çıktığı için tabii ki yazacağız. Önce iş sonuçları: Bugüne kadar 9 ana başlık altında 32 içerik paketi ve 54 servis lansmanı yapmışlar. Kullanılan abonelikli paket sayısı 960.000'e ulaşmış. Son 1 yıl içinde
11.2 milyon Turkcell ve Hazırkart abonesi Shubuo'nun en az bir servisinden yararlanmış. 750.000'e yakın JAVA oyunu ve 12 milyonun üzerinde resim ve melodi talep edilmiş. Shubuo'nun 1 yıl içinde marka bilinirliği %74'e ulaşmış...
Daha fazlası can sağlığı. Necla Hanım, her ne kadar akçeli durumlarla ilgili, yani reklama ne kadar yatırdın, sonunda ne elde ettin sorusuna ilişkin, rakamlar vermemiş olsa da, hem Shubuo ile ödül alan ajansları Rafineri'yi hem de Shubuo'nun genç genel müdürü Esra Özbay ve ekibini yürekten kutluyorum. Bir kere de biz yanılalım, değil mi?
*Yanılmak insanlara mahsustur

YAZARIN ÖNCEKİ YAZILARI
 İstanbul mafyanın başkenti mi, uluslararası cazibe merkezi mi?   / 13-06-2004
 Nehirde boğulmamak için basında ilan şart!   / 06-06-2004
 Ucuz etin yahnisi sadece yavan olmaz   / 30-05-2004
 Risk almışlar, iyide etmişler   / 23-05-2004
 Düşünce 'out', duygu 'in   / 16-05-2004
 Üst kesimlere ulaşım gazetelerden geçiyor   / 02-05-2004
 Yorganın altına saklanmamalı   / 25-04-2004
 İnsanın kendi krizini yaratması çok kolaydır   / 18-04-2004
 Bu da dondurmalı kazan-kazan   / 04-04-2004
 Yandı gülüm keten helva!   / 28-03-2004
YAVUZ SEMERCİ
Yatırımcıyı uyardınız mı?
Pek çok telefon geldi. Türk...
İLKER SARIER
Helal ettin mi Ahmet Priştina?
Ahmet Priştina, ...
ALİ SAYDAM
Durduk yerde kriz yaratmaya ne gerek var?
Geçen hafta...
Yağmur felç etti
İstanbul’da bazı semtlerde etkili olan sağanak yağış yolları dereye...
Babalar Günü'nün hediyesi özgürlük
Irak'ta 17 gün rehin kalan Bülent Yanık, Babalar Günü'nde yuvasında...
İçerde başka dışarda başka alem
İçerde başka dışarda başka alem
İSTANBUL'UN en ünlü gece mekânlarından biri olan Reina'nın...
IMKB
E: 16,964 D:% 0.37
DOLAR
S: 1,493,000 D:% -0.13
EURO
S: 1,803,000 D:% 0.17
 
    Günün İçinden | Yazarlar | Ekonomi | Gündem | Siyaset | Dünya | Televizyon | Hava Durumu
Spor | Günaydın | Kapak Güzeli | Astroloji | Magazin | Sağlık | Bizim City | Çizerler
Cumartesi | Aktüel Pazar | Bilgi ve Yaşam | Sarı Sayfalar | Otomobil | Dosyalar | Arşiv
   
    Copyright © 2003, 2004 - Tüm hakları saklıdır.
MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.