ÇİN'DE yaşanan ekonomik gelişmeye bağlı olarak artan lüks tüketim mallarına karşı olan ilgi, İtalyan spor otomobil üretecisi Ferrari'yi de cezbetti. CNN'in haberine göre, düzinelerce Ferrari'nin Şangay sokaklarında gövde gösterisine dönüşen showroom açılışı nedeniyle en lüks alışveriş merkezlerinin bulunduğu Nanjing Caddesi trafiğe kapıtılırken, binlerce Çinli de İtalyan ateşi olarak adlandırılan spor otomobili görmek için kuyruklar oluşturdu. Şirket yetkilileri, 360 bin dolardan başlayan fiyatlarla satışa sunulan araçların, yıllık ortalama geliri bin dolar olan Çin'e rağmen büyük ilgiyle karşılandığını ifade etti. Bu yıl 200 araç satışı hedeflediklerini söyleyen yetkililer, ülkenin 11 ayrı şehrinde yeni showroomlar açacaklarını belirtti. Şirket yetkilileri, Çin'e ilk Ferrari'nin 1993 yılında satıldığını anımsattı.