İngiliz devine Türk modacı
İNGİLTERE'DE yaşayan dünyaca ünlü Türk modacı Hüseyin Çağlayan, giyim ve aksesuar devi Asprey&Garrard'ın yeni giyim koleksiyonunu hazırlayacak.
İMZA: ÇAĞLAYAN LÜKS tüketimde de isim olmayı amaçlayan Asprey&Garrard'ın Çağlayan'ı seçmesindeki neden, tasarımlarındaki farklı bakış açısı.
*** Asprey’i yeniden dirilten adam!
Mücevher ve deride İngiltere’nin en ünlü firmalarından biri olan Asprey, giyim sektörüne el attı. Firma, piyasaya sunacağı yeni kreasyonunu, Hüseyin Çağlayan’a çizdirdi.
DÜNYA modasının geleceğine karar verecek isimler arasında bir Türk'ün adı öne çıkıyor: Hüseyin Çağlayan. Çağlayan, İlk önce İngiltere, Amerika ve Japonya başta olmak üzere tüm dünyada düzenlediği defilelerle duyurdu adını. Yıllar geçtikçe de ismiyle anıılaan marka haline geldi. Çağlayan, şimdilerde yepyeni başarılara imza atmaya hazırlanıyor.
OİŞİNDE BİR OTORİTE İNGİLTERE'DE lüks tüketim ürünleri devi olmak için uğraşan Asprey, bundan böyle Çağlayan'ın ellerine emanet. Çağlayan, Asprey'in yeni giyim koleksiyonunu hazırlayacak. Yaptığı her işle moda otoriteleri tarafından büyük takdir toplayan Çağlayan'ın bu işe seçilmesinin iki nedeni var. Birincisi, yönecilerin daha önce Garrard firması ile birleşen Asprey'i iki ayrı marka haline getirmek istemesi.
İLK HEDEF ASYA ÜLKELERİ İKİNCİSİ ise Hüseyin Çağlayan markası. Ayakkabı ya da mücevher deyince akla gelen markalar bellidir. Asprey, bunu değiştirerek mücevherden puroya, etekten satranç takımına kadar lüks hayatın simgesi olan her şeyi satan ve tek marka olarak akıllarda kalan bir isim olmayı hedefliyor. Fakat Asprey ile Garrard'ın ayrı ayrı kimlikleri olmaya devam edecek. Yöneticilerin hedefi, Garrard deyince akla "mücevher", Asprey denilince ise "lüks hayat ürünlerini" getirebilmek. "Bazen piyasada çok fazla marka olduğunu düşünüyorum. Fakat sonra anlıyorum ki var olabilmek ve diğerlerinden sıyrılabilmek için bu kadar markanın olması zorunlu" diyerek böyle bir projede yer almanın yeni başarıları da beraberinde getireceğinin altını çiziyor Hüseyin Çağlayan. Mağazanın ilk hedefi Asya ülkeleri. Yöneticiler gelecek 10 yıl içinde 40 mağaza açmayı hedefliyor.
|