Hazır giyimcilerin yılbaşı ve bayram öncesi alışverişi canlandırmak için başlattıkları indirimli satışlar, yeni yılın ilk gününden itibaren "ikinci indirime" dönüştü. Sezona durgun başlayan sektörde ilk indirimi bir hafta süreyle tüm fiyatları yüzde 20-50 oranında ucuzlatarak başlatan Mudo, 7 günlük bu kampanyayı bayramdan önce tamamlamıştı. Beymen ise, 31 Aralık tarihine kadar "alışveriş tutarı kadar alışverişi hediye" ederek diğer iddialı kampanyayı düzenlemişti.
2001'in ilk iş günüyle birlikte, yılın son günlerinde başlayan kampanyalar, fiyatlar daha da aşağı çekilerek yenilendi. Mudo, yüzde 20-30-40 şeklinde kademeli başlatıp bir haftada tamamladığı indirimi, 2 Ocak tarihinden itibaren "Yüzde 50'ye varan" sloganıyla yeniden başlattı. Beymen de yine aynı tarihte başlamak üzere tüm sonbahar-kış koleksiyonunda fiyatları yarıya indirdi. Daha önceki kampanyada Advantage Card'ın üç taksit imkanı geçerli olmazken, bu kez indirime taksit de yapılmaya başladı.
Hotiç de, indirimlerini yüzde 50'ye kadar uzattı. Yılbaşından önce yüzde 10-15 olan indirim dilimini genişleten Hotiç'de ayakkabılardaki indirim daha büyük oranlı tutulurken, bot ve çizme gibi kışlık ürünlerdeki indirim, yüzde 15-20 arasında kaldı.