|
İnternette reklam hedefi 200 milyon $
Türkiye'nin medya portalı Turkport, EuroForum tarafından düzenlenen ve dün sona eren E-stratejiler Konferansı'na katıldı.
Konferansta bir konuşma yapan Turkport Genel Müdürü Ömer Erginsoy, portalları ve portalların e-ticaretteki rolünü anlattı. Türkiye'de internet reklamcılığının gelişmekte olduğunu belirten Erginsoy, "1999'da Türkiye'de online reklam cirosu 5 milyon dolar oldu. Bu yıl ise 10 milyon dolarlık bir potansiyele ulaşılması bekleniyor. 5 yılda Türkiye'deki toplam reklam cirosu 1 milyar dolardan 2 milyar dolara çıkabilir. İnternet yaygınlaştıkça online reklamın toplam reklam cirosu içindeki payı da artacak" dedi. Türkiye'de 2005'te online reklam cirosunun 200 milyon dolara çıkabileceğini belirten Erginsoy, bu pazarda büyük oyuncuların kazanacağını anlattı.
|
Copyright © 2000, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş. - Tüm hakları saklıdır
|