kapat

24.11.2000
Anasayfa
Son Dakika
Haber İndeksi
Yazarlar
Günün İçinden
Politika
Ekonomi
Dünyadan
Spor
Magazin
Sabah Künye
Ata Yatirim
Sofra
Cumartesi Eki
Pazar Eki
Bizim City
Sizinkiler
Para Durumu
Hava Durumu
İstanbul
İşte İnsan
Astroloji
Reklam
Sarı Sayfalar
Arşiv
E-Posta

YeniBinyil
Turkport
1 N U M A R A
Sabah Kitap
Z D N e t  Türkiye
A T V
M i c r o s o f t
Win-Turkce US-Ascii
© Copyright 2000
MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.
banner
İnternette reklam hedefi 200 milyon $
Türkiye'nin medya portalı Turkport, EuroForum tarafından düzenlenen ve dün sona eren E-stratejiler Konferansı'na katıldı.

Konferansta bir konuşma yapan Turkport Genel Müdürü Ömer Erginsoy, portalları ve portalların e-ticaretteki rolünü anlattı. Türkiye'de internet reklamcılığının gelişmekte olduğunu belirten Erginsoy, "1999'da Türkiye'de online reklam cirosu 5 milyon dolar oldu. Bu yıl ise 10 milyon dolarlık bir potansiyele ulaşılması bekleniyor. 5 yılda Türkiye'deki toplam reklam cirosu 1 milyar dolardan 2 milyar dolara çıkabilir. İnternet yaygınlaştıkça online reklamın toplam reklam cirosu içindeki payı da artacak" dedi. Türkiye'de 2005'te online reklam cirosunun 200 milyon dolara çıkabileceğini belirten Erginsoy, bu pazarda büyük oyuncuların kazanacağını anlattı.


Copyright © 2000, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş. - Tüm hakları saklıdır