kapat

03.09.2000
Anasayfa
Son Dakika
Haber İndeksi
Yazarlar
Günün İçinden
Politika
Ekonomi
Dünyadan
Spor
Magazin
Superonline
Sabah Künye
Ata Yatirim
Sofra
Motivasyon
Bizim City
Sizinkiler
Para Durumu
Hava Durumu
İstanbul
İşte İnsan
Astroloji
Reklam
Sarı Sayfalar
Arşiv
E-Posta

Turkport
1 N U M A R A
Sabah Kitap
Z D N e t  Türkiye
A T V
M i c r o s o f t
Win-Turkce US-Ascii
© Copyright 2000
MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.
E-Anadolu kaplanları
İletişim teknolojisinin günlük hayata girmesiyle, dünyada değişen ekonomik yapı, büyük şehirlerden sonra Anadolu sanayicisini de etkisi altına aldı.

Anadolu sanayicisi, iki makina ve bir tezgahla 'ne olursa olsun üretim' değil, pazar koşullarına uygun üretim yapmaya yöneldi. Yeni ekonomi ile birlikte internet üzerinden ihale alma, fiyat oluşturma ve sipariş gibi kavramlar, Anadolu'daki sanayicinin de gündeminde yer almaya başladı.

Artık Anadolulu sanayici, Türkiye'nin dev holdingleriyle adeta yarışır halde. Eskiden olduğu gibi bir tezgah, bir şirketle sanayiciliğe soyunmayı çoktan terkeden Anadolulu sanayici, büyük şehirlerdeki meslekdaşlarının aksine yatırımlarına ara vermiş bir görüntü çizmiyor. Sadece, eski ve klasik yatırımlar yerine küçük ama verimi yüksek yatırımları tercih ediyorlar. Sanayiciler, global odaklı müşterinin isteği ne göre ürettikleri ürünleri, teknolojinin sunduğu internet üzerinden tüm dünyaya satıyor.

Leyla ŞEN


Copyright © 2000, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş. - Tüm hakları saklıdır